Jak działa metoda płatności Klarna
Czym jest Klarna?
Klarna jest szwedzkim dostawcą usług płatniczych, który ponosi pełną odpowiedzialność za Twoją płatność. Klarna jest dostawcą smoooth płatności do ponad 200 000 sklepów online. Ponad 90 milionów konsumentów na całym świecie zaufało firmie Klarna w zakresie bezpiecznej obsługi ich płatności.
Metoda płatności Klarna dostępna jest w Westwing Shop.
Jak działa usługa „Zapłać za 30 dni”?
„Zapłać za 30 dni” to forma kredytu, która pozwala opóźnić płatność za zakup o 30 dni. Po potwierdzeniu zamówienia, w ciągu dwóch dni otrzymasz od Klarna wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi płatności. Będziesz mieć wtedy 30 dni na wypróbowanie tego, co zamówisz, i zapłacisz tylko wtedy, gdy Twoje zamówienie będzie Cię satysfakcjonowało. Dokonaj płatności online w dogodnym dla Ciebie terminie, bez dodatkowych kosztów. Możesz zapłacić kartą kredytową lub debetową w aplikacji Klarna lub logując się na www.klarna.com/pl.
Czy mogę skorzystać z usługi „Zapłać za 30 dni”?
Aby skorzystać z „Zapłać za 30 dni”, musisz mieć co najmniej 18 lat. Chociaż ta usługa jest szeroko promowana, „Zapłać za 30 dni” zależy od Twojej sytuacji finansowej. Jeśli wybierzesz „Zapłać za 30 dni”, nasza ocena nie wpłynie na Twoją zdolność kredytową.
Jak mogę zwiększyć swoje szanse na skorzystanie z usługi „Zapłać za 30 dni”?
Klarna jest wyjątkowa i oferuje usługę „Zapłać za 30 dni” w oparciu o szereg czynników, takich jak wartość zamówienia, historia poprzednich zamówień i dostępność danego przedmiotu. Jeśli masz 18 lat lub więcej, możesz zwiększyć swoje szanse na przyznanie „Zapłać za 30 dni”, podając pełne imię i nazwisko, dokładne dane adresowe i realizując wysyłkę na zarejestrowany adres rozliczeniowy. Wszystkie zamówienia oceniane są indywidualnie. Tylko dlatego, że wcześniej przyznano Ci usługę „Zapłać za 30 dni”, nie oznacza to, że będzie ona oferowana dla każdego zamówienia. Z kolei, jeśli Twój wniosek o „Zapłać za 30 dni” zostanie odrzucony, nie oznacza to, że zostanie odrzucony w przypadku przyszłych zamówień.
Czy względem mnie zostanie przeprowadzone sprawdzenie historii kredytowej?
Klarna może przeprowadzać tak zwane nierejestrowane zapytania (lub miękkie sprawdzanie historii kredytowej), które nie wpływają na ocenę wiarygodności i są widoczne tylko dla Ciebie i firmy Klarna, ale nie są widoczne dla innych pożyczkodawców. Ani Klarna, ani Westwing nie przeprowadzają względem Ciebie sprawdzania historii kredytowej, które mogłyby wpłynąć na Twój rating kredytowy.
Dlaczego nie zaproponowano mi usługi „Zapłać za 30 dni”?
Chociaż usługa „Zapłać za 30 dni” jest szeroko promowana, nie zawsze jest powszechnie dostępna. Metoda „Zapłać później za 30 dni” jest automatycznie generowana przez algorytmy zależne od wielu czynników, w tym wielkości zamówienia, sklepu online, historii poprzednich zamówień i dostępności przedmiotu. Alternatywnie, możesz sfinalizować zamówienie, płacąc kartą kredytową lub debetową podczas finalizacji zamówienia.
Jakie mam opcje płatności w Klarna?
Możesz zapłacić kartą debetową lub kredytową od razu podczas finalizacji zamówienia lub skorzystać z naszej usługi płatności „Zapłać za 30 dni”, w której możesz zapłacić za towary kartą kredytową lub debetową już po otrzymaniu zamówienia. Zawsze możesz monitorować swoje zaległe płatności w aplikacji Klarna.
Jakie są limity kwotowe dla metody płatności Klarna?
Poniżej przedstawiamy limity kwotowe dla metody płatności Klarna:
Zapłać za 30 dni- min: 1 PLN , max: 7000 PLN
Zapłać teraz- min: 0 PLN, max: 4600 PLN
Co się stanie, jeśli anuluję lub zwrócę zamówienie?
Gdy tylko Westwing zaakceptuje Twoje anulowanie/zwrot, Klarna anuluje fakturę lub zwróci Twoją płatność. Zwrot zostanie natychmiast odzwierciedlony w aplikacji Klarna.
Co się stanie, jeśli nie zapłacę za zamówienie?
Płatność należy uregulować 30 dni po wysłaniu artykułu. Aby pomóc Ci zapłacić na czas, powiadomimy Cię na dwa dni przed terminem płatności – otrzymasz powiadomienie push z aplikacji Klarna lub przypomnienie e-mail o konieczności zapłaty – a jeśli opóźnienie będzie bardzo duże, wyślemy Ci również SMS-a lub list. Możemy pobierać opłaty za spóźnione i/lub niedokonane spłaty. Jeśli nie zapłacisz na czas, nie wywiążesz się ze zobowiązania, możesz otrzymać odmowę skorzystania z usług Klarna w przyszłości. Jeśli nie zapłacisz za zakup, Klarna może nawiązać współpracę z zewnętrzną agencją w celu windykacji należności w naszym imieniu. Agencje windykujące należności wykorzystywane są w ostateczności.
Poproszono mnie o przejście na stronę Klarna. Czy to dobrze?
Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi „Zapłać za 30 dni”, Klarna wyśle Ci wiadomość e-mail z dalszymi szczegółami dotyczącymi sposobu płatności. Twój e-mail będzie zawierał link do strony Klarna, gdzie możesz uregulować płatność kartą kredytową lub debetową. Zawsze możesz wyświetlić instrukcje dotyczące płatności w aplikacji Klarna.
Jakie dane muszę podać podczas dokonywania zakupu?
Jeśli chcesz dokonać zakupu z firmą Klarna, musisz podać swoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail oraz PESEL. W przypadku niektórych zamówień konieczne może być również podanie numeru telefonu komórkowego lub daty urodzenia. Wszystkie informacje, w tym przypomnienia dot. płatności i linki do Twoich faktur online, zostaną wysłane na Twój adres e-mail. Bardzo ważne jest podanie nam prawidłowych danych. W przeciwnym razie nie otrzymasz informacji o płatności.
Czy moje informacje dotyczące płatności są bezpieczne?
Informacje o płatnościach są bezpiecznie przetwarzane przez Klarna. Żadne dane karty nie są przekazywane ani przechowywane przez Westwing. Wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem połączeń zabezpieczonych najnowszymi standardami protokołów bezpieczeństwa.
Czy mogę zapłacić przed terminem?
Możesz zapłacić za zamówienie w dowolnym momencie po otrzymaniu wiadomości e-mail od Klarna ze szczegółami płatności. Aby zapłacić za zamówienie, wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w tym e-mailu lub w aplikacji Klarna.
Czy otrzymaliście moją płatność?
Jeśli płacisz kartą, Westwing od razu potwierdzi Twoje zamówienie. Jeśli zapłacisz za pomocą usługi „Zapłać za 30 dni”, Klarna wyśle Ci potwierdzenie płatności na adres e-mail użyty do złożenia zamówienia. Jeśli płatność została uiszczona, ale nie dostarczono Ci potwierdzenia, zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia i płatności, logując się do aplikacji Klarna lub www.klarna.com/pl.
Co stanie się z moją fakturą, jeżeli zwrócę towar?
Gdy Westwing otrzyma zwrot (częściowy lub pełny) i otrzymasz jego potwierdzenie, zaktualizowana faktura zostanie wysłana do Ciebie przez Klarna po dokonaniu przez Ciebie częściowego zwrotu. W przypadku pełnego zwrotu faktura zostanie zamknięta. Zawsze możesz monitorować status swojego zamówienia w aplikacji Klarna.
Przesłano mi już fakturę, ale jeszcze nie dostarczono towaru.
Masz 30 dni na zapłacenie, więc nie musisz płacić od razu. Jeśli zbliża się termin płatności, a nadal nie dostarczono Twojego zamówienia, zadzwoń do Westwing, aby sprawdzić przesyłkę. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta Klarna, abyśmy mogli przełożyć termin Twojej płatności lub wstrzymać zamówienie w aplikacji Klarna na czas oczekiwania na dostawę towaru.
Chcę anulować moje zamówienie. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Jak tylko sklep zarejestruje Twoją anulację lub zwrot, zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 5 dni roboczych.
Chcę prosić o zwrot pieniędzy. Jak zostanie on zrealizowany?
Jeśli zamówienie zostało opłacone kartą, zwrot zostanie dokonany na tę samą kartę. Jeśli faktura nie została jeszcze opłacona, zostanie pomniejszona o zwrot pieniędzy lub całkowicie anulowana.
Nie przesłano mi jeszcze e-maila z fakturą / informacjami o płatności.
Możesz zalogować się w aplikacji Klarna lub na stronie www.klarna.com/pl, gdzie znajdziesz wszystkie swoje zamówienia i informacje o zaplanowanej płatności.
Nadal mam pytania dotyczące płatności metodą Klarna, jak mogę się skontaktować?
W aplikacji Klarna odwiedź stronę obsługi klienta Klarna, gdzie znajdziesz pełną listę często zadawanych pytań oraz uzyskasz dostęp do czatu na żywo i opcji telefonicznych.